wtorek, 29 maja 2012

Amfora - zbiornik na deszczówkę w antycznym stylu

Zbiornik na deszczówkę Amfora  
Specjalista w zakresie wykorzystania wody deszczowej, hurtownia internetowa NaBudowe24.pl, oferuje możliwość zbierania  i wykorzystywania deszczówki dzięki zbiornikowi Amfora - w gustownym stylu i pięknych kształtach.
Zbiornik naziemny jest wierną kopią greckiej  amfory. Naturalna elegancja zbiornika dodaje klasycznego wyrazu twojemu ogrodowi. Obok lekko chropowatej struktury imitującej gliniane naczynie Amfora oferuje wiele praktycznych rozwiązań: możliwość podłączenia kranika pod uformowany na zbiorniku gwint 3/4". Wysokość kranika perfekcyjnie pasuje pod konewki ogrodowe. Amfora wyposażona jest w otwór Ø50 mm, dzięki czemu podłączenia zbieracza wody z rury spustowej staje się łatwiejsze.
Amfora nie zajmuje dużo więcej miejsca niż „tradycyjne” zbiorniki 300-litrowe Sahara czy Toskana. Dostępna w objętościach 300 oraz 500l, w kolorze ceglastym.
Opracowano na podstawie materiałów firmy: Graf

6 komentarzy:

  1. W sumie można i do takiej amfory zbierać wodę więc jak najbardziej sprawdzi się ona do podlewania ogrodu. Ja podobne zbiorniki kupowałem w https://www.dostudni.pl/ i na dobrą sprawę cały czas idealnie się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo specyficzna jest ta amfora, ale wydaje mi się że już ją kiedyś gdzieś widziałam. Ja nie gromadzę wody deszczowej, gdyż nie mam ogródka. Jednak w ostatni czasie korzystałam z usług https://www.stankan.pl/udraznianie-rur-kanalizacyjnych/ ponieważ doszło do zatkania mojej rury kanalizacyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  3. 34 year-old Project Manager Arlyne Tolmie, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Beekeeping. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Ferrari 340 Mexico Coupe. Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda często są takie rozwiązania, ale również możemy mieć taki zbiornik wkopany w ziemię. U mnie i tak całością instalacji wodnej zajął się specjalista hydraulik z http://hydraulik-lodz.pl/ i wiem, że jest to ważna sprawa, aby mieć takiego fachowca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Problemy z instalacją hydrauliczną mogą być frustrujące i skomplikowane. Dlatego warto skorzystać z usług doświadczonego hydraulika. Na stronie https://darek-hydraulik.pl/ znajdziesz specjalistę, który oferuje szeroki zakres usług hydraulicznych. Kliknij w link, aby skonsultować się z ekspertem i mieć pewność, że Twoje problemy zostaną profesjonalnie rozwiązane.

    OdpowiedzUsuń